ska in till stan!

Hej igen gullungar!


Jag och Jossan jobbade med våran webbdesign uppgift på förra lektionen istället för att bara latcha omkring, vi fick ju göra vad vi ville i en timme så då var det ett bra tillfälle att jobba ikapp det man missat. Vi båda två försov oss i tisdags och missade den lektionen så. ;)

Efter den lektionen så gick vi till matsalen och käkade lunch, pannkaka och potatismos, en.. bra blandning öhm?

Sen lånade jag lite solpuder utav henne eftersom att jag känner mig så äckligt blek! Måste fan ta och börja sola snart alltså, ska köpa ett solkort för 500kr när jag fått min lön tror jag.. Men jag får vänta åtminstånde 25dagar till. För jag får inte sola än pga min tatuering ni vet.. ;)

Efter lunchrasten så hade vi matte, jag blev klar med dagens uppgifter (som vanligt..) innan lektionen slutat. Så jag skrev ett kärleksbrev till min pojkvän som jag ska ge honom sen. Han har också skrivit ett åt mig också, så himla gulligt! Hihi! :'D

Iallafall, matten slutar strax, om 10min. Då har vi rast i 20min och sen så ska vi rösta på partierna. Vi som är under 18 år får ju inte rösta på något parti IRL, men vi får "testa på" hur det är att rösta, så vi ska rösta på det partiet som vi tkr om, sen slutar vi och då ska jag dra in till stan och möta upp min älskling! Så vi hörs lite senare, puss!


Kommentarer
Postat av: fashion by thess

haha tack! hur mår du? :)

2010-09-16 @ 13:20:07
URL: http://fashionbythess.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack vad snällt :)

2010-09-16 @ 14:11:03
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback