sitter på svenskan

GOSH VAD JAG ÄR NERVÖS (!!!)

Iallafall.. Sitter på svenskan nu. Slutar alldeles strax och då tar jag och Jossan bussen in till stan. Hon ska till sin pojkvän, aawh.. och jag och Erica ska möta upp min pojkvän en snabbis, så ska jag få mitt busskort som han lånade utav mig igår. Sen ska jag ta ut pengar och sen ska jag och Erica ta tåget till vaggeryd och fixa en grej.

Jag kommer dö.. jag svär.

Men ni får ingen uppdatering förens efter 6 någongång! Måste ju fixa detta och det kommer ta tid..

Älskar er kära läsare, puss och sköt om er denna underbara fredag så hörs vi ikväll <3 PUSS


Snart ett år sen..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej

Tävlingen om ett paket NOKA är nu avslutad, kika in oich se om du har vunnit! Om inte, så kommer en ny tävling upp igen om ett par dagar.

MvH

2010-09-04 @ 03:32:52
URL: http://jennifers.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback