seg morgon

Hej på er!


Igår så var jag och min pojkvän på A6 som jag skrev, och så shoppade han lite t-shirtar och sen tog vi bussen hem till mig.

När vi kom hem till mig så kollade vi på två filmer, Remember me och team america. Sen sov vi och vaknade lite sent imorse.. Så jag kom till skolan vid 8.50 och så träffade jag Joanna, satt och tjötade lite med henne och sen började min lektion företags ekonomi.

Är jätte trött och seg idag, känner mig nästan lite febrig och är snuvig som fan. Ska gå till skolsyster senare också för att kolla upp min tumme som jag gjorde illa på vätterfesten.. Den är fortfarande helt cp och domnar bort när man trycker på den.

Skriver strax igen, puss.


bild på mig när jag bodde på Sika i mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback