pinsam morgon..?

Godmorgon! Har ni sovit gott? :)


Det har jag verkligen gjort! Var så trött igår att jag somnade direkt efter filmen, vi hann bara se halva för vi båda var så trötta att vi knappt kunde hålla ögonen öppna, naaw. Sen vaknade vi imorse av alarmet vid 6.50 så hoppade jag upp ur sängen och tog en snabbdusch, fick reda på att det inte fanns något schampoo i duschen också så jag (helt nyvaken) öppnade dörren och skrek på min lillebror "HÄMTA SCHAAAMPPOOOOOOO!!!!" och sen kom han helt nyvaken och gav mig det och utbrast "du är ju naken!!" Hehe.. ojdå.

Men utöver det så kom jag upp i tid, hann duscha och fixa mig, vi hann med bussen och jag kom i tid till skolan. Cred till mig! Och till min halvdöda pojkvän som inte är van att gå upp så tidigt.. ;)

Har näthandel just nu, som första lektion. Men vi har ingen lärare..? Han är ju sjuk! Så våran mentor släppte in oss och skrev på tavlan att vi skulle läsa ett kapitel och göra 3 frågor.. och det har jag gjort nu. Så vad ska man göra resten av lektionen? Gå ut och ta en cigg eller? :)

Jag för två min sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hej :) den postas idag :D

2010-09-22 @ 09:39:41
URL: http://malinewelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback