ont i hela kroppen

Godmorgon! Har ni sovit gott?

Det har jag iallafall! Eller jag har sovit gott fram tills ungefär kl sju. För då ringer någon jävla idiot på ett nummer som jag inte har och frågar efter någon Linda..?! Jag känner ingen Linda skrek jag och la på, haha.

Efter det så sov jag riktigt riktigt kasst, först hade jag svårt att somna om. När jag väl hade gjort det så halvsov jag nog bara, för jag vaknade hela tiden och de drömmar jag hann drömma var precis som att jag var vaken, jag kunde liksom öppna ögonen och blunda igen och så fortsatte drömmen. Om ni förstår vad jag menar. Sen tog min pojkvän upp mer än halva sängen så jag låg på min arm och nu är den typ bortdomnad.

Så jag gick upp och satte mig här och började ladda ner en film som heter Crank. Den kommer nog vara klar när min pojkvän vaknar. För han ligger självklart och sover medans jag sitter här.. ;)

Nu ska jag gå ner och göra frukost! Så ska min älskling få frukost på sängen! Gulligt va? :)


En helt nyvaken Thess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback