myskväll with myself!

Hej igen sötisar! :)) Är hemma igen nu!


Slutade skolan kl 14 efter att jag hade haft engelska och administration. Hade prov på administrationen och det gick superbra faktiskt! Förutom att jag hakade upp mig på en fråga! Och jag sket i den, sen kom jag på vad svaret var så där missade jag 4p. Menmen, tror ändå jag får VG på det! :)

Efter skolan drog jag och Jossan till stan, sen mötte jag upp min pojkvän. Käkade på donken och sen stack vi till gameheaven och mötte upp Nisse, sen satt vi där och killarna var helt fastklistrade vid dataskärmen och spelade left4dead. Jag satt mest och kollade på, tills jag fick nog och bad Magnus hämta mig. Haha!

Kom hem för inte alls länge sen, och håller på att fylla upp badkaret! Ska ta en ta-hand-om-mig-själv stund nu, raka benen och bara ta det lugnt! Efter det så blir det att sätta igång med min matteläxa som ska in imorgon. Så vi hörs efter det! Hoppas ni har haft en bra dag! Pusss.


jag just nu! :)


Kommentarer
Postat av: elin larsson

hejjsan.

följa varandra via bloglovin ? :D

2010-09-22 @ 18:53:46
URL: http://elinhlarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm.. ni äter alltid på donken verkar det som?

försöker ni satsa på en karriär i bigest looser?:D

2010-09-23 @ 14:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback