lång men intressant text..!

Godeftermiddag på er!


Precis som det står i rubriken så har det internet som jag surfar på buggat under hela förmiddagen. Så det är därför som jag inte har uppdaterat idag! Sorry!


Igår ja, då gick jag och min pojkvän en rätt så lång kvällspromenad som jag skrev. Vi gick en runda som jag brukade gå som liten, ungefär runt 8-10 års åldern. :D Det var riktigt mörkt ute, och jag har ju väldigt dåligt lokalsinne så jag gick mest på min instinkt. Eftersom att jag har gått den rundan tusentals gånger så borde det sitta långt bak i huvudet och det gjorde det också! Haha, tur det annars hade vi hamnat åt helvete. Men som tur var så gjorde vi inte det dåra. ;)

När vi kom hem så satte vi oss framför TVn och fastnade framför en film som hette Jarhead. Den var sådär faktiskt, väldigt seg. Sen blev det en till film efter det, en "skräckig". Seriöst så var det nog den mesigaste film jag sett som har kallat sig för "skräckis, rysare". Den hette iallafall Gone. Och den var med knäpp, eller alltså en person i filmen var ju flippad. Och INGENTING hände som var läskigt, alltså allt hände precis i slutet och oj, det var typ en liten ketchupfläck på skjortan på den döda kroppen. Mhm..

Iallafall, vi somnade sen runt 2-3 tiden och sov tills älsklingens alarm ringde vid 10.15. Då låg vi och drog oss och försökte "väcka varanda" haha.. sen käkade jag frukost och följde honom till bussen, pussade honom hejdå och gick hem igen. Försökte blogga, men internet buggade som sagt. Ställde mig och diskade för att dämpa en fet ångestattack som jag fick (utan någon anledning). Pratade med farmor på telefon efter att pappa hade vaknat och sen bytte jag om snabbt och följde med pappa in till stan.

Gick till hemmakväll och köpte godis och hyrde två filmer, när vi kom hem så försökte jag blogga men internet buggade fortfarande.. Så vi satte på första filmen och gjorde popcorn. Transformers såg vi, och damn! FAN VAD BRA DEN VAR! Jag har aldrig sett någon sån film, och efter att ha hört talas om de filmerna (plus typ star wars -.-) så tänkte jag bara "fyfan vad baaarnsliiiiiggaaa filmer!" Så jag såg dom aldrig, men pappa envisades med det nu. Och han somnade, och jag grät som en barnrumpa på slutet, en av mina favoritfilmer GARANTERAT! haha..

Nu ropar pappa att maten är klar, så jag ska gå och käka med pappiii och sen ska vi se nästa film. Hörs efter det sen bitches! Och jag vet att detta var ett långt inlägg, men hoppas ni orkade läsa det iallafall! ;) PUSS PÅ DIG!


Jag just nu, helt naturlig och förkyld som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback