känner mig sliten..

Godmorgon!


Sorry för att jag inte uppdaterade mer igår.. men jag hade rätt fullt upp om man säger så. Jag och min pojkvän skulle kolla film, men den filen jag hade laddat ner funkade inte så jag fick ladda ner den igen hemma hos André och det gick skitsegt. Sen fixade min pojkvän käk osv åt mig eftersom att jag inte ätit någonting under hela dagen förutom på donken då..

Sen somnade jag när vi skulle kolla på filmen för att jag var så trött så han stängde av den, och så missade jag min buss så jag fick ta elva bussen och då kom jag hem till mig vid kvart i tolv. Somnade direkt kan jag lova er..

Sen vaknade jag av alarmet halv sju imorse, övervägde att ta egen sovmorgon eller om jag skulle masa mig upp, låg och drog mig i ungefär tio minuter och sen kom jag fram till att om jag sket i första lekitonen så skulle jag missa något i skolan och då skulle jag behöva jobba ikapp hemma och det orkar jag inte. Så jag gick upp och duschade, fixade mig osv och kom i tid till skolan! Cred till mig fan!

Börjar första lektionen nu, Näthandel. Aldrig haft det innan så vi får se vad det är för någon rolig lektion.. Hörs senare, puss!

Edit: Våran lärare är sjuk som håller i våran kurs i näthandel. Så våran första lektion är alltså intsälld mer eller mindre, vi fick en bok och sen fick vi sluta. Kursen börjar alltså nästa vecka.. vafaaan när man tänker på att skita i första lektionen och sova istället, men sen masar man sig upp för att känna sig duktig så tjänar man inte ett piss på det ändå..


Emil, jossan, jag och Nina i måndags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback