jag blev vänster?

Jag gjorde ett test på nätet, om vilket parti som man lutar mot. Jag har ju faktiskt ingen aning om vilka jag röstar på. Inte för att jag kan rösta än, eftersom att jag bara är 16 år. Men jag har aldrig riktigt ägnat mig åt politik, har alltid tänkt som en anarkist.

Men enligt detta testet blev jag vänster. Haha! Är det bra tycker ni..? Fast det var rätt jämt mellan Vänster och SD. Men jag är ju fan ingen rasist?






Gör testet HÄR! om du vill testa vilket parti du lutar åt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du inte redan visste de så är inte SD några rasister dom vill ju bara behålla sverige svenkt

Och sänka invandringen, En hel del..

2010-09-15 @ 14:02:42
Postat av: hannah

till anonym :

sd vill att vi inte ska tro att de är rasister utan bara sänka invandringen osv osv.

men det var rasister som startade det och de har fortfarande rasistiska åsikter bara att de inte går ut med dem.

2010-09-15 @ 16:13:56
URL: http://karamellbulle.devote.se
Postat av: Anonym

Svar: hannah ^^

men lilla du tror du inte jag visste de men jag menar alla dom åsikter är rasistiska. Men de e de folk verkar bry sig mest om.. För ingen bryr sig om att dom har en bra politik bara för dom grundareds av rasister och nazister. Och har har en önskan att försöka behålla sverige svenkt.

2010-09-16 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback