inte mycket att skriva..

Jag vet inte riktigt vad det finns att skriva om idag? På söndagar händer ju liksom ingenting.


Det känns som att söndagar bara är till för att "sova bort". Det händer ingenting (eller så gör det de egentligen, men man vet inte vad?) som man kan skriva om. Förstår ni vad jag menar?

Anyway.. jag och min pojkvän kollade på Crank efter att vi hade käkat våran frukost som jag hade fixat. Sen käkade vi middag med min familj och nu ligger min pojkvän i min säng med min ena bärbara dator i knät. Och jag sitter vid skrivbordet och sitter vid min älskade bebisdator. :) ♥

Jag ska ta en dusch nu, för jag och min pojkvän ska dra snart. Kan ni gissa vart..? ;)



Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

varsågod ! :D följa varandra på bloglovin? :)

2010-09-19 @ 15:46:32
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Carro

Hallo,

hur är allt med dig?

Kram

2010-09-19 @ 16:52:04
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback