i'm home

Godmorgon!


Jag pratade med älsklingen på telefon igår, och jag fick så ont i huvudet efter all jävla skit som hände under dagen så vi la på för att jag skulle sova.. Somnade och vaknade av alarmet och då var mina ögon uppsvullna som fan och min näsa rinner och mitt huvud sprängs. Ska ta febern sen också..

However.. Jag ska till skolan sen och hämta böcker KANSKE. Det beror på hur jag mår..

Min sötnos ska iallafall komma hit efter jobbet och stoppa om mig sa han igår, så söt är han! <3 Vad skulle jag gjort utan dig älskling..?

Missar inga särskilt viktiga lektioner idag heller, förutom matten typ. Men jag ska nog till skolan imorgon, och då tar jag hem matteboken och pluggar det jag missae idag.
Man måste ju vara smart liksom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt söt,kolla gärna min blogg:F

2010-09-02 @ 09:57:39
URL: http://jessiqaollsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback