i'm back!

Hej igen! Är hemma igen nu. Eller jag är hemma hos min pojkvän, men det är ju typ mitt andra hem.. ;)


Jag och André blev hämtade utav hans far innan, så åkte vi hem till hans farmor och farfar. Käkade massa god mat och fikade. Kollade på kort när André var liten, plus hans bilder ifrån hans student. Sen fick vi skjuts till kålgården där han tränar innebandy, så var jag där och kollade på honom när han tränade lite. Lekte lite "boll-thess" också och sprang och hämtade bollar. Testade även att skjuta lite på Kevin och sen fick Kevin skjuta på mig när jag stod i mål. Jag fick beröm faktiskt! :) Sen gick vi till june och tog bussen hem till honom och han kom precis ut ur duschen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback