i tid till skolan

Godmorgon på er sötisar!


Vaknade kl 7 idag utav alarmet, var skittrött men jag tog mig upp ändå. Pussade på min pojkvän hundra gånger tills han vaknade och sen fixade jag mig snabbt. Sminkade mig och plattade håret och klädde på mig och sen gick vi till bussen.

Kom till skolan för tio min sen och det var då vi började med näthandel, men min lärare är sjuk så vi har vikarie och han springer bara fram och tillbaka. Så vi lär ju inte få någonting gjort idag.

Upptäckte också att mitt ex Jimmy går på samma gymnasie som mig, lustigt att vi inte har stött på varandra..? Jaja, jag bryr mig inte så mycket faktiskt.. ;)



Jag och min pojkvän för en timme sedan.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback