hemma med baby!

Nu är jag hemma gullungar..!


Jag och Jossan fick gå en promenad på idrotten istället, för att vi båda två inte kunde vara med eftersom att vi båda två nyligen var sjuka och hade feber osv. Så vi gick till österängen och hämtade ett kvitto på willys och sen tog vi bussen tillbaka till skolan *hihi busigt*.

Efter att vi slutat vid 15.50 så tog vi bussen in till stan och så mötte jag upp min pojkvän, sa hejdå till Jossan och så gick jag och älsklingen runt lite på stan för att jag skulle kolla på en väska. Sen när jag var klar med det så gick vi till donken och käkade lite, och då träffade jag på en massa gamla vänner så vi satt och tjötade lite med dom ett tag tills de stack och jag och älskling skulle gå till bussen. Så vi kom precis hem, jag har bara bytt om till mjukis och André har tagit sig en dusch.


Stor-colan och mini-colan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback