hemma idag

Godmorgon!


Har ni sovit gott inatt? Det har jag i varjefall gjort, trots att det blev fruktansvärda fel igår. Jag och min pojkvän bråkade igen, och det blev mycket tårar. Men vi löste allting och det var mycket som vi inte hade berättat för varandra. Men allting blev bra, och jag lyckades somna sen.

Vaknade vid kvart i åtta och var helt förstörd så jag somnade om med detsamma. Vaknade kl 10 och låg och drog mig. Sen gick jag upp och käkade frukost, satte mig framför TVn och väntar på att min pojkvän ska komma hit.

SItter och kollar på top model 6 medans de gör om deras tänder, jag skulle också vilja göra om mina! Har fruktansvärt snea tänder, (nog bara något jag själv tänker på..)


Min glamourösa frukost!


Kommentarer
Postat av: Sabine

gott ^^

2010-09-23 @ 12:32:45
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback