hemma hos pojken, sjuk

Hej igen!


Under lektionen så fick jag en sån konstig attack, började se disigt och huvudet kändes skittungt. När jag skulle gå uppför trappan så vinglade mina ben och jag blev helt varm i hela kroppen fastän att jag frös som en liten jude.

Så när lektionen slutade vid 11 så mötte Joanna upp mig, så skulle vi gå till skolsyster men hon var inte där såklart.. Så gick jag och pratade med min mentor och sa att jag kanske skulle åka hem för att jag verkligen inte kände mig pigg. Så lovade jag att jag skulle gå och käka lunch och dricka en massa vatten för att se om det blev bättre, så jag och Joanna gick till matsalen och så åt jag lite kyckling med curry och drack ett glas mjöl och en massa vatten. Blev lite bättre för då släppte huvudvärken, men den kom tillbaka strax därefter igen.

Så jag gick till mitt skåp och la ner engelska och matte i väskan, kramade Joanna hejdå och gick till bussen. Ringde min pojkvän och frågade om han var hemma, smsade min mentor och sa att jag sjukanmäler mig och så åkte jag hem till min pojkvän.

När jag kom hem till honom så tog jag tempen, och som jag trodde så hade jag 38,6 i temp. Så jag fick en ipren och nu ligger jag invirad i två täcken och hundra tusentals kuddar med datorn i knät och tycker synd om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback