helvete...!!!!

Godmorgon på er!


Jag har nämnligen försovit mig, -.-

Kom hem igår vid halv elva, och var helt slutkörd. Höll till och med på att somna på bussen och det var väldigt riskabelt. När jag kom hem så gick jag och la mig det första jag gjorde, orkade inte göra ett skit.

Men det resulterade i att jag inte vaknade utav mitt alarm imorse..? Jag som ALLTID vaknar utav alarm, vaknar till och med bara om jag får ett sms så att det vibrerar lite i två sekunder. Menmen, det gjorde jag inte nu.

Tur iallafall att vi har håltimme när jag kommer till skolan, så jag missar bara en lektion, webbdesign. Och det gör inte så mycket eftersom att vi bara skulle få ett papper och sen jobba hemma med det.

Har iallafall vaknat till, fått på mig kläder och kletat på mascara och satt upp håret i en bulle. Ska gå ner och äta en snabb frukost och sen går jag till bussen.

PUSS PÅ DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback