helt otroligt..!?

Godmorgon sötisar!


Jag är vaken! Och jag har vart vaken sen kvart i åtta! Vadå "hej-jag-kan-inte-sova"..?

Jag skulle egentligen gått upp kl 9 och tagit moppen till skolan eftersom att bussarna gick så dåligt nu när jag börjar halv elva. MEN, så kan jag inte ens somna..? Vaknade och försökte somna om men det var nästintill omöjligt. Menmen..

Har fixat iordning mig osv och smörjt in tatuering väääldigt mycket eftersom att jag har jeans idag. Packat idrottskläderna har jag också, haha. (nu får jag bara inte glömma dom..)

Nu ska jag käka frukost! Vi hörs i skolan, för jag kommer vara där 60-50min innan jag börjar.. PUSS


Facelook for today


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback