har precis vaknat!

Godmorgon!


Sorry för att jag inte skrev någonting igår..! Men internet hemma hos pappa är inte så lätt, för han har ju inget internet så jag får surfa på grannarnas och eftersom att han bor i ett höghus med betongväggar så kan ni ju fatta att täckningen inte är så särskilt bra.. ;)

Iallafall!
Filmstaden var stängt när jag och älsklingen anlände till jönköping. Så vi tog bussen hem till kära förorten där min pappa bor. Lämnade väskorna och så käkade min pojkvän lite. Sen tog vi busse till staden och beställde biljetterna till filmen Salt. Och fyfan vad filmen var bra! Det måste ju komma en tvåa alltså! :D

Sen tog jag och älsklingen bussen hem till mig, så var inte pappa hemma så jag blev helt nojjig. Haha.. Men han kom strax efter att vi kom med fyra kassar mat! Herregud, hur mycket tror han att jag äter på en helg egentligen..?

Så kollade vi på en skräckfilm som heter "One missed call". Har sett den innan, så jävla vidrig film. Lite överdriven men fyfan vad äcklig den är! Fifan. Sen gick vi och la oss och somnade bums.

Nu ska jag gå och göra frukost åt min snarkande pojkvän som ligger och busar med sig själv i sängen! PUSS PÅ DIG!


Thess goes emo! Mitt hår, haha.. sen sitter älsk bakom och stirrar. MUMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback