har kollat på film!

Hej igen sötisar..!


Jag och älsklingen kollade på en film som jag laddade ner i tisdags efter att vi hade duschat! The wolfman hette den, och den funkade väl att titta på. Lite små seg, men funkade som sagt. Är inte så kräsen när det gäller film så.

Efter filmen så började vi fixa iordning oss, jag plattade håret och han fixade håret med vax, haha. Vi ska alldeles strax dra oss till stan! Och jag skulle hellre vilja ligga i sängen och sova. Min hals är helt fuckad och jag hostar hela tiden. :( Synd om mig! Detta blir en lugn helg, det känner jag på mig.



Jag just nu!


Kommentarer
Postat av: claudia

sv: jag gillar typ allt godis utom sötlakrits. :)

2010-09-10 @ 15:55:49
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback