handlat och lagat mat

Nu är jag hemma..! Fast jag ska strax åka iväg igen, till min pojkvän.


Jag följde med Magnus upp till A6 en stund, och sist så handlade vi lite käk. Åkte hem och så medans han hämtade min lillebror som var hos en kompis så stekte jag hamburgare osv. Så vi har precis kollat lite på idol samtidigt som vi har ätit.

Visste ni förresten att Sebastian Krantz som är med på idol har gått i min klass..? I 8H och i 9H. ;) Han kommer nog gå långt, eftersom att han har varit med i Talang 2008 och har släppt många låtar, är van att stå på scen och sjunga framför folk osv.

Men men, jag skriver sen när jag kommer hem till min pojkvän! Magnus väntar på mig nu.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Så bra då :P

2010-09-17 @ 20:40:31
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback