glömde skriva innan..

.. Men nu är jag hemma iallafall!


Som sagt, så drog jag och älskling till mötet, det var kort och bra. Skönt! Sen drog vi vidare till östra och gick till donken, där mötte vi Ian, min pojkväns lillebror som också var sjuk, men som skulle på bio med sin käre far.

Iallafall, jag och älsklingen käkade lite på donken, han köpte mig en stor pommes och en milkshake, mums! :D Ian käkade också med oss, men sen var han tvungen att springa och möta upp sin pappa. Lilla stressnissen själv, höhö.

Jag och älskling gick till june och så tog jag bussen hem till mitt. Och jag och min älskling var så himla smarta med! Han smsade mig när jag precis hade hoppat på bussen och skrev "synd att du behövde åka hem redan, du hade kunnat stanna och ta en senare buss.." så jag ringde och frågade "ska jag hoppa av och möta upp dig så går jag till skolan imorgon?" Men då var han redan på sin buss påväg hem, haha. Så jag åkte hem iallafall, och bäst var nog det. För när jag kom hem så hade jag skitont i huvudet, men jag pratade lite med Pernilla ändå. Sen tog jag febern och den är fortfarande hög. Så de blir ändå ingen skola för mig imorgon.

Hur har eran dag varit idag då? :)


höhö,
här ligger jag i sängen helt död typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback