gick hem till pojkvännen!

Jag och Jacob gick till hemmakväll och köpte chips och pepsi, men jag var inte så sugen så jag smakade bara utav pepsin. Sen skulle han dra hem med bussen så då gick jag till june och trodde att min pojkvän skulle vara där och möta mig. Men tydligen så var han hemma, och han hade ju mitt busskort så jag beslutade snabbt och enkelt att jag skulle gå till honom. (ca 20min promenad, 40min om man går sakta)

Så jag tänkte att jag skulle ta en riktigt powerwalking då, så jag gick snabbt som fan och kom hem till honom på 15-20min! Och DET är snabbt för att vara mig med mina små, korta ben!

Så nu sitter jag i älsklingens säng med min bebisdator i knät och han sitter och spelar. Ska käka lite nu igen, blev fan hungrig av att gå den biten!


Min fika under mötet!


Älsklingen vid sin dator! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback