gått en promenad

Hej igen gullungar!


Jag och baby käkade frukost, flingor och sylt. Sen gick vi till willys och köpte powerking och så gick vi en promenad runt förorten. Gick förbi min gamla skola där jag gick i 2an, 3an och halva 4an. Den är verkligen inte saknad, fifan.. ;)

Jag berättade gamla minnen om när jag gick där, hur mobbad jag var. Yes! Jag har varit ordentligt mobbad, det kan man inte tro nu, eller hur..? Kanske därför som jag är så tuff nu! Haha. Har fått klara mig själv som liten så.

Sen följde jag honom till bussen, för han skulle åka till en kompis. Men han ska komma hit igen ikväll! När jag precis hade kommit hem igen så ringde min underbara vän Joanna och så pratade vi lite. Hon har det lite jobbigt men sin pojkvän just nu.. Stackare! Finns för dig vännen! ♥


Förorten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback