fullspäckad helg..

Hej sötisar!


Igår så kom det gäster hem till André, så firade vi hans födelsedag lite och sen åkte gästerna. Sen tog jag och älsklingen bussen hem till mig och när vi var hemma hos mig så lovade jag att inte blogga för att det var hans födelsedag.. Det är ju rätt tråkigt att bara sitta och kolla på liksom.

Iallafall, vi kollade klart på filmen PS. I love you. Sen käkade vi panpizza med min lillebror och sen gick vi upp till mitt rum och kollade på filmen Fun with Dick and Jane. Helt sjukt rolig film! Haha..

Sen somnade vi och så vaknade vi kvart i 9 imorse och så hoppade jag in i duschen, gjorde mig iordning snabbt och sen tog vi bussen hem till André, hämtade en väska och sen tog vi bussen till june och gick till torpa. Lämnade väskan hos Nisse och tog bussen tillbaka till june och gick hem till André. Var där tills hans farsa kom och hämtade oss vid halv 1 och så åkte vi ut till hans farmor och farfar.

Där käkade vi smörgåstårta, hur gott som helst! Sen fiskade vi lite och hjälpte till att tömma båten och vända den osv.. Sen fikade vi och kollade på fångarna på fortet. Så fick André sina presenter och så småpratade vi lite. Sen skjutsade älsklingens farsa oss hem till André.

Då drog jag, älsklingen och Isac upp till A6 och så käkade Isac på donken och så kollade pojkarna på vinterjackor. Sen tog vi bilen till kålgården där älsklingen tränar innebandy. Träffade hans polare och så gick vi hem till Nisse på torpa, sen gick vi hem till André igen.

Alltså så har vi gått en jävla massa idag..! Är jättetrött och seg.. haha. Och imorgon börjar skolan igen..

Hur har eran dag varit hitills? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback