dålig sömn, och morgon

Godmorgon! har ni sovit gott?


Jag drömde en jättehemsk mardröm inatt. Jag blev lämnad i göteborg och min polare blev mördad och min pojkvän och hans polare stack iväg med bilen och vägrade hämta mig. Vaknade upp helt kallsvettig och låg i fosterställning och kramade min mobil. :(

Därför så ställde jag om alarmet och gick upp halv 8 istället. Hoppade in i duschen, fönade och plattade håret och sminkade mig. Drack c-vitamin och tog ett knäckebröd till frukost och gick till bussen.

Kom till skolan vid 9.20 så mötte jag upp Joanna och pratade lite med henne innan min svenska lektion började. Är redan klar med min uppgift, så jag har inte ett skit att göra. Så jag ska sitta och pilla lite med min dator istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback