dagens andra måltid & tv

Det tog skitlång tid för mig att gå ut och ta min förbaskade morgoncigg, haha! Jag orkade inte resa mig upp ifrån soffan alltså.. Sen tog jag två brustabletter, ni vet såna C-vitaminer man lägger i vatten? Skitgott! Och jag kände mig nästan direkt lite piggare!
Sen har jag smsat med min pojkvän ungefär hela dagen! Han är så söt och gullig. :) Vi ska träffas imorgon som tur var, känner mig helt ensam nu när jag är sjuk, även fast min lillebror är hemma just nu.. Mina bröder var jättegulliga och gjorde stekta ägg till mig! Och la dom på mackor och kryddade osv. Så fick jag ett glas vatten också.



Så nu ska jag käka min lunch/middag tillsammans med min yngsta lillebror som kom hem från skolan för en timme sedan, och kolla på Simpsons! :)


Kommentarer
Postat av: Dag Selander

@THESS Schyssta foton du har på bloggen. Å samma bloggverktyg blogg.se har vi.



PS Tack för kommentaren 'Bra blogg!' Jag har en följdfråga till din kommentar, om du ville komma å kolla... http://missionxp.webblogg.se/2010/september/elisabeth-sabaditsch-wolff-om-politisk-ideolo.html



//DSr

2010-09-11 @ 14:57:30
URL: http://missionxp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback