blev taggad på facebook

Åh, jag minns det som att det vorre igår. När jag sov över hos Sita, fixade allting med kläder, smink och hår hela dagen för att vi skulle vara så fruktansvärt fina på skolavslutningen. När vi grät inne i klassrummet när vi sa hejdå. När vi grät på samlingen i kyrkan när bildspelet på våra lärare spelades. När våran dåvarande lärare Hasse grät och gav oss våra betyg och en röd ros. När vi satt i entrén och kramade alla hejdå. När vi lovade alla att vi skulle hålla kontakten. När vi satte oss i bilen och åkte hem till mig och hade ont i huvudet av alla tårar.

Vilken kväll, den var helt perfekt och helt underbar, och den kommer aldrig glömmas.




Ja, fast texten fanns inte med på bilden när jag blev taggad, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback