bepanthen & visibly clear

Detta fick jag också utav Pernilla. Det första på bilden är ett anti-finn medel som man ska stryka på pormaskar eller rodnader så ska de vara borta efter 8 timmar! Perfekt att ta precis innan man ska gå och lägga sig, så vaknar man upp med helt perfekt hy! ;)
Det andra på bilden är en salva som man ska smörja på torr och irriterad hy. Den ska jag alltså smörja min tatuering med! Hitills så har jag ju smörjt in den med idomin, men det hjälpte inte emot irritationen, för det kliade ju som fan. Så jag hoppas verkligen att denna är bättre!



Vill också tacka de tre som kommenterade mitt "hjälp" inlägg!

Tack så mycket, Kashaya och Emmy.
Och ett stort tack till Eva! Som föreslog att jag skulle smöja tatueringen med Bepanthen, jag märker redan att irritationen har gått ner! TACK! (du hade skrivit fel adress när du kommenterade, så jag fick söka på google, så jag hoppas att det blev rätt bloggadress!)


NU ska jag nörda sims, käka en massa godis och smsa med min pojkvän! Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback