är i skolan

Godmorgon! Det är riktigt härligt med en ordentlig sovmorgon! :D


Har ni sovit gott inatt? Det har jag iallafall! Jag och älsklingen kollade på två avsnitt utav family guy och lite utav en "skräckfilm" men den sög så vi stängde av och somnade istället.

Vaknade imorse vid halv 10, duschade och väckte min pojkvän. Gjorde oss iordning och tog bussen till huskvarna. Gick till willys och köpte godis för vi båda var pisshungriga, haha! Kollade om pengarna hade kommit, nejdå. GRRR :@

Sen tog vi bussen mot stan, pussade min pojkvän hejdå och hoppade av vid skolan. Gick upp och så ringde min mobil. Så jag ska strax gå och möta upp Joanna som har lunch, sen börjar jag dagens första lektion, engelska!

Så vi hörs alldeles strax igen, puss!


Jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback