är hemma hos min pojk

hej på er!


Har haft fullt upp och det har blitt en massa ändringar osv..

Åkte som sagt till stan igår och så mötte jag upp Erica, sen mötte jag min pojkvän. Fick busskortet och tog ut pengar och sen drog jag och Erica till vaggeryd och var där fram till kvart i tio. Sen tog vi tåget mot staden, Erica drog hem och jag åkte till june och mötte upp min pojkvän och Joppi.

Då gick vi till centrum för att pojkarna skulle checka in eller vad det var.. sen drog Joppi och så gick jag och älsklingen till donken och sen tog vi bussen hem till honom. När vi kom hem till min älskling ungefär vid elva så käkade vi flingor och sen gick vi och la oss. Hade pissont i ryggen eftersom att jag satt i samma ställning i 40min, sen 40min till och sist 40min till, haha. Stel som fan.

Imorse så vaknade vi strax efter nio, så gjorde vi oss iordning snabbt, käkade frukost osv. Så åkte vi hem till mig och så duschade jag och bytte om osv. Sen tog vi bussen hem till honom igen. Sitter just nu och väntar på att något ska hända typ..

Uppdateringen kommer bli urusel idag, bara så ni vet! Men hoppas ni klarar er utan mig.. ;)


Andrés lillebror Ian är bara så coool! Han blir typ superglad varje gång jag nämner hans namn i bloggen.
Ian, ian, ian, ian, ian, ian, ian, ian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback