ändrade planer

Hej sötisar! Sitter på brunnen just nu, och är med Jacob.


Det blev ändrade planer innan, för efter skolan så tog jag och Joanna bussen mot stan och när vi nästan var framme så ringde min mobil och så svarade jag och möttes utav en feet överraskning. Jag hade tydligen ett möte inbokat kl 15!

Så jag och Joanna hoppade av vid june och gick ner till taxibilarna och då blev jag upplockad och åkte till råslätt och hade mitt socmöte med min nya handläggare och den andra gamla vanliga. Fick en massa fika också, haha asnice! Sen när mötet var klart så fick jag skjuts till torpa utav min sekreterare och så ringde jag en massa samtal och gick till brunnen och mötte upp Jacob.

Nu ska vi ut och röka, han kallar mig för sego. Nu ska jag slå honom. PUSS PÅ FOLKET


Det blev denna bilden bara för att jag gillar cola. puss på cola.


Kommentarer
Postat av: claudia

mm cola! ^^

2010-09-15 @ 18:26:59
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback