älskliing -v-

Enda sen den första dagen jag såg dig har jag tyckt att det varit något speciellt med dig. Jag minns första dagen nästan i detalj, jag var tillsammans med Lil'danne då och vi gick till torpaskolan för att hälsa på hans kompisar. Han stod och pratade med mig och jag kollade på dig medans du spelade bandy. Sen presenterade Lil'danne mig för alla och när han nämnde dig så vinkade jag och skrek "heej andré!" och du höjde handen till svar.

När vi träffades på june den andra april så var jag skiitnervös, ja du minns du säkert hur mycket jag drack den kvällen med, fyfan. Sen hade vi en jättemysig dag efter det och sen blev det du och jag den 4:de april. Jag var verkligen jätteblyg i början och när du ville mysa hemma hos Bark, så kittlade jag dig på magen och gömde mig under täcket. Tog kort på dig hela tiden och allt.. oh herregud.

Sen började nervositeten släppa när jag verkligen upptäckte mina känslor för dig, som bara blev större och större för varje dag. Och nu är du verkligen min andra halva, som jag kan berätta allting för, som jag verkligen kan vara mig själv med, och som jag alltid skrattar tillsammans med. Jag vet inte ens vad jag skulle göra utan dig vid min sida, och hur mina dagar skulle sett ut. Jag skulle känna mig helt förlorad, helt borta, helt ensam och vilse.

Vi har gått igenom så mycket, du och jag. Mycket mer än vad folk tror, för alla ser inte allting. Vi har bråkat, om småsaker och om stora saker. Vi har tjaffsat om vem som har rätt och vem som har fel. Vi har gråtit, och du har sprungit efter mig när jag har gått ifrån dig. Vi har ringt varandra när vi har mått dåligt och vi har pratat om exakt allting. Vi har delat allting tillsammans, sorg, glädje, lycka, framgång, nedgång.

Jag har aldrig känt såhär för någon annan, för det jag känner för dig är verkligen på riktigt. Innan trodde jag inte ens på kärlek, jag hatade ordet kärlek. Jag trodde att det bara var att hitta någon som man tyckte var rolig och sen så funkade det inte längre och då var det dags att byta typ. Men så är det verkligen inte med dig, för det finns ingen bättre än dig för mig. Det finns ingen i hela universum som jag skulle vilja byta dig mot.

Du är den enda som verkligen har fångat mitt hjärta, för det är dig som det tillhör, det har väntat på dig fram tills dagen vi träffades. Det var du som fick mig att må bra, du fick mig upp ifrån allt det onda. Du fick mig att inse att världen faktiskt var vacker, att det fanns så fruktansvärt mycket mer än att bara missköta skolan, springa ute på stan, supa och göra bort sig.

Det finns så mycket att säga, och jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om bara dig. Men samtidigt så är det precis som att alla ord bara tar slut, för det finns egentligen inte tillräckligt med ord som skulle kunna beskriva dig. För du är så fruktansvärt underbar och det finns verkligen ingen människa som jag har träffat som ens är i närheten av att vara lik dig, på något som helst sätt. Du är verkligen helt fantastisk, och jag vill och hoppas verkligen att det kommer att vara du och jag för all framtid. För det är med dig som jag är lycklig, jag vet det. Jag vet också att det är dig som jag älskar. Bara dig som jag älskar.

Som sagt, det finns så mycket mer som jag skulle kunna säga och skriva, men du vet nog redan det mesta älskling. Nu säger jag bara, jag älskar dig, jag älskar dig mer än mitt egna liv. Låt det alltid vara så underbart som det är just nu, låt oss fortsätta veta att vi har varandra genom allt. För vad som än händer, så finns jag alltid hos dig, och jag kommer alltid att vara din. Puss, ifrån din alldeles egna Thess.



Kommentarer
Postat av: FELICIA

Aww va gulligt! :) ni är jätte söta tillsammans.

2010-09-08 @ 20:21:11
URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback