svaren från frågestunden!



Anneli Mendez:

Hur länge har du och din pojkvän varit tsm?
Svar:
Jag och min pojkvän har varit tillsammans i drygt ett halvår! :)


M. Kardashian:
Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?
Söta tillsammmans. :)
Svar:
Åh tack! :)
Vi har varit tillsammans i drygt sex månader. :)



Jonas:
vart hämtar du insperation då du får bloggtorka?
Svar:
Ifrån andra bloggare. Eller så läser jag mina gamla inlägg.


Stina:
vad tkr du om dom stora bloggarna t.ex, Kissie, Kenza, foki, Dessie, Paow?
Svar:
Kissie är en tjej som aldrig blir nöjd och har så dåligt självförtroende som det går att ha. Kenza verkar vara en härlig tjej, men hennes blogg har blivit lite seg på sistone sen Tyra&kenzas show dök upp. Fokis blogg läser jag inte, men hon är bara FÖR söt och snäll för min smak. Dessie är en tjej som har lite för höga förväntningar på saker och ting.. men gillar hennes blogg. Paow är ärlig och äkta på något sett, men hennes blogg är lite små tråkig.



Stina:
Behövde du Föräldrarnas tillstånd för att Tatuera dig?
Svar:
Nej det behövde jag inte eftersom att jag gjorde det privat ;)


Sofie:
hej du bor ju hos pernilla och magnus, varför? eller du är ju hos din pappa ibland men jag har aldrig hört om din mamma? Och har du några hel syskon och kallar du dina halv syskon för bror och så, jag blir lite snurrig i huvudet (a) hihi :)
Svar:
Hej!
Jag bor hos Pernilla och Magnus pga av att jag inte har någon kontakt med min mamma, har inte haft någon riktig kontakt sen hon stack när jag var 2veckor gammal. Och jag får inte bo hos min pappa på heltid av olika anledningar. Jag bor hos min pappa en helg i månaden, och jag har två halv syskon på min pappas sida som heter Robin och Karl. Och klart jag kallar mina fosterbröder för syskon!
Haha jag blir själv lite snurrig ibland.. ;)


Smarre:

Visst är Smarre världens coolaste och snyggaste vän?;)
Svar:
Självklart! Vem annars? ;)


Hejhejhejhejhejhejhejhej:
Har lite frågor, för jag gillar verkligen din blogg!
Är du något med sita längre?
De verkar iaf som du inte är så mycket med henne, men har du någon nya bättre vän nu då?
Svar:
Åh tack så mycket! Gillar också min blogg ;)
Nej jag träffar inte Sita längre.
Jag har många vänner, men jag vet inte om man kan kalla det för ”nya bättre vänner”. Men jag och Sita funkade inte ihop i slutet helt enkelt.


Lisa:
Varför bor du inte hos din mamma och pappa?
Svar:
Svarade på det innan, men kan ta det igen!
Jag får inte bo hos pappa på heltid, pga olika anledningar.
Jag har ingen kontakt med min mamma, och hon lämnade mig när jag var 2 veckor.




Stina:
1: Favorit Outfit (gärna bild)
3: Vad gillar du för musik?
5. Kan du ladda upp en video där du sminkar dig? [a]
Svar:
1. Klackskor, leggins eller tights, jeansshorts, tröja och midjeskärp.
3. Jag gillar all sorts musik nästan, men lyssnar nog mest på dunkadunka.
5. Klart jag kan! :) Gör det någon gång i helgen!



Amanda:
Fin blogg!
Tränar/sportar du någonting?
Svar:
Tack så mycket! :)
Nej , haha det är jag alldeles för lat för. Men ska faktiskt börja träna på friskis & svettis snart..


Amal:
Vad är din favorit maträtt?? :P
Svar:
Jag har ingen speciellt favorit maträtt, är jävligt kräsen samtidigt som jag älskar sånt som inte andra gillar. Så jag kanske ska säga hot wings på donken? Haha!


Hejhejhejhejhejhejhejhej:
Rider du inget längre?
Svar:
Nej jag rider inte längre, gjorde det i somras lite dock.


Anneli Mendez:
Hur lång är du?
Svar:
Och jag är 164cm lång. Kort, jag vet! Haha..


Sandra:
vet du nåt om hur Eliot har det nu? :)
vem som äger honom/hyr honom o sånt? :)
Svar:
Nej, jag har ingen kontakt med hans uppfödare, som jag lämnade tillbaka Eliot till.
Så jag har ingen aning om vart han är just nu.. :(


Kommentarer
Postat av: emma

NU ÄR VINNAREN AV BLOGGSVAR UPPE!

kika in och vem som vann!

kram

2010-10-19 @ 12:33:30
URL: http://emmababyys.blogg.se/
Postat av: natali

Det har jag verkligen , tack detsamma :D

2010-10-19 @ 12:36:49
URL: http://natalinikola.blogg.se/
Postat av: Williammarklund

Jagbor i skellefteå sj ? :D

2010-10-19 @ 12:40:59
URL: http://williammarklund.blogg.se/
Postat av: MORE THAN SEX

ha en kanondag!

2010-10-19 @ 13:09:02
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Mariam

Allt bra annars??



Btw fin blogg! :)

2010-10-19 @ 13:20:41
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: Janna

HAHHAHHA!!! Kommentaren om Kissie var ju bara bäst!

2010-10-20 @ 16:52:31
URL: http://janna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback