svar på kommentar!

Fick en väldigt intressant fråga ifrån en av mina läsare alldeles nyss..!

Robert
Berätta för oss som läser din blogg... Om du fick 50 000kr att spendera på 3st saker. Vad hade du köpt då? :) Bara en kul grej asså :)


Svar;
Hm, jadu! Det var en väldigt bra fråga! :) Jag hade först och främst lagt pengar på ett körkort! Om det hade varit tillåtet att lägga undan till det då..? Sen hade jag nog shoppat till mig och min pojkvän! ;) Eller juste, det var bara till 3 saker.. Fan vad svårt! Är det tillåtet att spara pengarna, haha..? Men om man måste spendera dom så hade det nog blivit..
1. Körkort.
2. Platt-tv till mitt rum. (svindyr sådan, hähä..)
3. Exakt vad som helst min pojkvän hade velat ha (för pengarna som blir över)


Vad har ni gjort själva? Det var faktiskt en jävligt bra fråga.. haha!

Kommentarer
Postat av: M I M I I E E ♥

sv: tack så mycket! :) gillar din design!

2010-10-05 @ 18:37:10
URL: http://mimiiee.blogg.se/
Postat av: Robert

Låter väldigt klokt att lägga ner en del på körkortet. Har du börjat övningsköra? Isåfall, hur går det?

2010-10-05 @ 18:41:42
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback