igår var jag hjälplös

Godmorgon..!




För er som är morgontrötta, sätt på denna låt med högsta volym och med en riktig bas så vaknar ni nog till!



Bytte tungpiercing igår också..




Har ni sovit gott inatt?


Det gjorde jag..! Eftersom att blogg.se inte fungerade igårkväll så fick jag sysselsätta mig med annat. Så först hade vi besök utav mina små favoriter! Så jag lekte runt med dom lite och spelade en riktig looser, hähä. Sen när de åkte hem inför läggdags så käkade jag och kollade lite på TV. Sen ringde jag upp min pojkvän och så låg jag i sängen och pratade med honom till halv elva och då somnade jag! :)

Imorse vaknade jag kl 7 och fixade mig snabbt och gick till bussen, kom till skolan till min första lektion försäljning & service, så just nu väntar hela klassen på att läraren ska komma tillbaka och ge oss en uppgift.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback