hemma hos pappii

Hej igen!


Jag försökte mobilblogga innan, men det kom tydligen inte upp..? Jaja skitsamma, det var inget viktigt. Jag hade glömt min väska i skolan och var super förbannad så det var bra att ni inte fick läsa det inlägget kanske..

Iallafall.. åkte iväg till stan och hoppade av vid june och mötte upp min pojkvän och hans lillebror Ian - som fyller 15 idag! GRATTIS! ♥ Nu får du köra moppe, cykla utan hjälm, bli straffad och knulla lagligt!

Sen tog jag och min pojkvän bussen hem till min pappa och så la jag upp datorn och tänkte slänga in ett inlägg innan jag och André ska dralla vidare mot stan för att jag ska bjuda honom på middag.

Så vi hörs lite senare när vi komme hem igen! Hej så länge.


jag imorse innan jag stack till skolan.

Kommentarer
Postat av: Neha

Fin bolero:D

2010-10-08 @ 15:56:32
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: josefine andersson

haha knulla lagligt ;)

2010-10-08 @ 17:38:41
URL: http://jossich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback