hemma en snabbis!

Hej igen gullungar! Vad har ni hittat på under tiden jag har varit borta..? :)


Jag tog iallafall min moppe ut till landet ingenstans, jag lovar och svär att dit vi var bjudna på kräftskivan ligger mitt ute i ingenstans. Sen satt jag och pratade lite med de vuxna och även de små barnen.. Pratade gamla minnen osv. Haha! Och Pernillas tjejkompis barn Stina har snart vuxit om mig, och hon är 98a! OMG!

Anyway.. sen käkade vi lite och så satt vi och pratade och sen var jag tvungen att åka. Och helt seriöst nudå, jag trodde jag skulle dö! Jag har åkt i mörker innan med moppen, men aldrig sådär.. Fyfan! Om ni är riktigt äckligt mörkrädda (som jag) så åk den vägen jag åkte, med bara skog, skog och åter skog på båda sidorna utav vägen. Helt kolsvart, inte en enda lampa i närheten på en grusväg som bara får plats med en bil. FYFAN! Lovar och svär att jag aldrig ska åka sådär igen..

Men strunt i det nu! :) Jag kom hem och ställde in moppen i cyckelförådet, och sen packade jag väskan och överförde bilderna till datorn. Ska alldeles strax gå ner mot bussen för att åka in till stan och möta upp min pojkvän också. Så jag uppdaterar hemma hos honom lite senare..


STOOR hummer!


Jag och Stina! (Pernillas kompis dotter och min yngsta lillebrors klasskompis)


Jag och Stina igen vid matbordet..


Maaat


John, min lillebror Jonathan och jag bjuder på denna bild, hähä!


Kommentarer
Postat av: emelie "emira"

sv: hihi :p

2010-10-02 @ 21:24:45
URL: http://eemiraa.blogg.se/
Postat av: emy

sv: nejnej det är ju inte fult alls! :) ja somsagt det är la från person till person haha

2010-10-02 @ 21:28:22
URL: http://lippyys.blogg.se/
Postat av: Felicia

Men fy så gott då :))))),. du får ha det fiint!



PUSS

2010-10-02 @ 22:09:20
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: saarA

det var ingen liten hummer :O



svar: ja! =)

2010-10-02 @ 22:47:11
URL: http://bbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback