en lektion kvar!

Hej igen sötisar!


Tänkte bara skriva en liten uppdatering..

Första lektionen gick bra, gjorde nästan klart inlämningsuppgiften som ska vara klar nästa onsdag. Och sen hade vi företags ekonomi där jag och Jossan gjorde en liten uppsats om hur man ska starta en restaurang. Sen hade vi lunch, som var skitäcklig. Men jag åt lite iallafall, och drack en massa vatten som jag har fått som läxa utan läkaren, hähä. Sen hade vi engelska och då hade vi ett oförberett prov som gick rätt hyffsat, tror dock inte det blir mer än godkänt. Men jag blev ändå rätt nöjd så.

Just nu sitter jag och Jossan och slappar innan våran sista lektion administration ska börja. Båda har något att klaga på, hon har mensvärk och jag har en svidande fitta, haha!


Jag just nu..


Kommentarer
Postat av: steph

hallojsan :D allt bra med dig?

2010-10-06 @ 13:19:10
URL: http://stephanibell.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Härligt! Vad gör du då?

2010-10-06 @ 13:22:18
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback