you scared me to death

GODKVÄLL! Jag antar att det bara är jag och de äckliga tjocka wow/cs nördarna som är inne på datorn vid denna tiden..? Eller finns det andra normala folk inne nu?  Skämt åsido, hoppas ni förstår det! ;) Nu ska vi inte vara elaka.

Anyway..
Min pojkvän skrämde livet ur mig innan..! Jag skulle hoppa av bussen vid rådhusparken och gå till june och så skulle jag vänta där på honom i ungefär 10-15min. Sen när jag hoppar av bussen så smsar jag med honom, samtidigt som jag känner mig förföljd. Ser en skugga bakom mig och hör fotsteg osv.. Vänder mig om och börjar gå snabbare och personen bakom följer mina spår. Sen hör jag ett svagt "älskling?" och så vänder jag mig om igen och då var det tydligen min älskling som hade gått efter mig! Haha, herregud. Fick ju fan hjärtklappning!

Så gick vi till time out och så bjöd jag min pojkvän på käk för att vi fick vänta ett tag på våran buss. Och så träffade vi även en full Isac också, haha. Men vi kom iallafall hem till min pojkvän hela och rena. ;)

Men min pojkvän ska ha internet nu till sitt TV-spel, så vi hörs imorgon! GODNATT! <3


:D


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

test

2010-11-07 @ 11:19:41
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hur mår du idag då? :)

2010-11-07 @ 11:25:31
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback