världens bästa flickvän + datatekniker!

Kan ni gissa vad jag har gjort i typ 45min? Jo, fixat med min pojkväns pappas stationära dator. Eftersom att min pojkvän är väldigt oteknisk, så lyckades han på något sätt ladda ner ett program som inte gick att avinstallera. Det programmet gjorde så att ALLT på datorn (förutom kontrollpanelen) hade likadana ikoner och när man klickade på något så stod det "filen kan ej hittas".

Märkte på hans humörsvängningar att han inte skulle klara av att försöka fixa problemet, så jag fick honom att gå bort ifrån stolen och sen fick jag sitta och testa lite. (jag menar, vad jag än gjorde kunde inte göra saken värre) så tillslut lyckades jag återställa hela datorn så att allting blev som vanligt igen. ;)

Är man inte världens bästa flickvän och datatekniker eller?! ;)



Gammal bild..! och jag har ätit lakrits, därför tungen är "brun"


Kommentarer
Postat av: Christin en inspirerande blogg

Bra jobbat!

2010-11-22 @ 00:13:03
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: hedda ♥

tänkte på en sak, kunde du hjälpa mig med bloggen?

behöver verkligen ett nytt ' tema ' typ rubriker & etxtstil.. och kommentarsfält ! du kan skriva till hedda josefsson på fb :)

2010-11-22 @ 08:18:43
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback