tidig morgon..

Godmorgon..

Kan ni gissa hur jävla orolig jag var igårkväll eller? Jag var jävligt rädd över att min pojkvän aldrig ens skulle komma fram till thailand.. Men som tur var så vaknade jag utav att han smsade mig halv fem på morgonen. =) Då skrev han att det var en jobbig flygtur men att han mådde bra och var glad att vara framme. Så svarade jag och somnade om.

Sen fick jag ett sms kl halv åtta på morgonen och då skrev han "logga in på skype" så det var bara att masa sig upp.. Inte för att jag tyckte det var jobbigt. Blev bara glad över att få höra älsklingens röst och att få se honom i cam. <3

Vi snackade en timme (alltså fram tills alldeles nyss) och vi hade antagligen snackat längre om det inte vorre för hans hörlurar som fuckade, så han kunde inte höra mig på slutet. Så när han pratade så fick jag skriva. Inte så kul, men han skulle hitta ett annat internetcafé till imorgon! :D

Nu ska jag ta min morgoncigg och sedan hoppa in i duschen, mår grymt mycket bättre nu än vad jag gjorde igår kan jag säga er! Det gjorde såå mycket att få veta att min älskling hade kommit fram säkert och att jag fick höra hans röst! :D tacka gud för internet alltså! ;)



Jag igår på flygplatsens toalett


Kommentarer
Postat av: ROBINA ^^

Vad roligt att du vill vara med i Dagens blogg! Vinnaren publiceras ikväll, So keep in touch :D



okej :) vad roligt att du fått prata med honom :) jag hade också det bra :D

Hur är det idag annars? :D

2010-11-23 @ 10:35:07
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback