sitter i skolan

Godmorgon! =)

Usch vad trött jag är alltså.. :( Fick inte alls den sömn som jag behövde. Men imorgon så åker inte jag och Jossan till göteborg för stackarn har gått och blivit sjuk. Så då får jag sovmorgon iallafall! ;)

Iallafall, jag gick upp 7.10 imorse och gjorde mig iordning snabbt och tog bussen till skolan, började precis med datakunskap där vi håller på att lära oss om programmet excel, rätt segt men bra att veta.

Mitt minneskort har Marre i sin dator, jag glömde att ta tillbaka det efter at hon hade lånat det. Så det måste jag åka upp och hämta senare idag också. Och sen svarar inte min pojkvän på mitt sms så jag vet inte om han fortfarande sover (trots att klockan är halv 3 för honom) eller om han glömt mobilen på hotellet eller bara skiter i att svara.. :( Usch..



Jag igår..


Kommentarer
Postat av: ~*Jennie*~



Ja självklart, det vara bara ett tips, vissa har letat efter koden men ej hittat den :)



2010-11-26 @ 09:50:06
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin design, gör du designer?

2010-11-27 @ 11:11:19
URL: http://lindgrn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback