jag är skapligt trött nu..

Får fan damp ibland alltså.. Hade skrivit ett godnattinlägg och så råkade jag trycka på "delete" knappen och SÅ SJÄLVKLART SÅ FÖRSVANN ALLTIHOPA!! :@

Jaja.. Minns knappt ens vad jag skrev. Men jag har iallafall svarat på en massa kommentarer fram tills nu. Det blir så när man tar ett uppehåll i några timmar ifrån datorn. Men jag klagar inte! ;) Snarare tvärtom, fortsätt så som ni gör nu sötnosar! Om inte ännu bättre! :D

Nu ska jag iallafall stänga av datorn och krypa ner i sängen under mitt varma täcke och så ska jag krama om min älsklings jacka innan jag somnar. Det visste ni inte va? Att jag fick ta hand om min pojkväns vinterjacka medans han är bortrest, och eftersom att den luktar älsklingen<3 så sover jag med den och så låtsas jag som att det är han som ligger bredvid. :D Fungerar inte så där jättebra, men jag älskar hans doft så det stillar ju nerverna lite iallafall! ;)

Imorgon ringer alarmen kl 6.30, och så börjar jag skoldagen kl 8 med ett två timmars prov i Matte A. Men ni behöver inte oroa er, jag hinner blogga innan provet, för jag är i skolan ungefär 10-15 min innan jag börjar! Men godnatt på er sötnosar! =)



Pepparkaka som jag gjorde till min älskling :') söt va? :D


Kommentarer
Postat av: evelina

sv ; okej, ne det hinner jag inte heller, har fullt upp med praon -.-

men ja nästa vecka absolut ! <33

2010-11-29 @ 22:54:55
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/
Postat av: Laila

natti natti gumman <3 sov sött :)

2010-11-29 @ 23:35:29
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Catta

Oh det låter bra, jag ska försöka dra iväg och köpa julklappar idag, hoppas jag hittar något bara :D Vem vet? ;)



Hur är läget med dig idag ? :)

2010-11-30 @ 06:54:53
URL: http://cathauiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback