I can not deny it



Jag är stolt över min kropp. Men självklart finns det fortfarande komplex, men dom är så små att jag knappt bryr mig längre. Innan så hade jag stora komplex över min kropp, mina bröst var för små, mina tår för konstiga, mina vadmuskler för stora, mina innelår för stora, mina höfter för stora, min mage för stor, mina överarmar för stora osv osv osv. Men nu är det inte så längre! Vill ni veta hemligheten?

Jag fick en uppgift, som jag först tyckte var urdum. Jag skulle stå framför spegeln och säga "Jag är vacker, jag duger som jag är och jag älskar mig själv". Men man ska inte säga det alldeles för egoistiskt.
Sen lärde jag mig att allting inte handlar om hur man ser ut utan det mesta handlar om hur du beter dig.

Det finns så mycket som man kan säga, men jag tycker inte tjejer (eller killar) behöver ha komplex, inte så stora iallafall. Alla är vackra och sexiga på sitt egna sätt, bara så att ni vet!

Kommentarer
Postat av: Tea

Hej jag håller med mig. För ungerfär 5 veckor sen var jag precis som du beskriver. sen så tänkte jag om och nu mår jag bra. :)

2010-11-17 @ 12:42:12
URL: http://mymademiracle.blogg.se/
Postat av: Meeo

Tycker du har vackra fötter! ;)

2010-11-17 @ 12:47:45
Postat av: eemmaaj

fan va söt header du har :)minifrågestund, ställ gärna några frågor. Puss och Kram sötnos! :)

2010-11-17 @ 13:32:52
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: viktoria

Det var bra sagt! Alla ska tänka så!:D ha det så bra! hehe :D

2010-11-17 @ 22:26:02
URL: http://viktoriacool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback