happy day!

Nu är jag hemma igen..! :D

Jag och sötnosen Joanna käkade tacos, eller rättare sagt, hon åt tacos och jag käkade taco-chips och baguette. Sen så plockade vi varandras ögonbryn, sminkade varandra och plattade varandras hår, samtidigt som vi pratade om livet. Mest om pinsamma hemligheter om våra killar. *fniss* Och btw när jag sminkade henne så blev det skitbra! :D Riktigt nöjd faktiskt, hon såg ut som att hon skulle på partyparty. ;) Men Joanna var också duktig för att aldrig ha sminkat någon annan förut! :D

Sen kom hennes pojkvän och så åkte vi till cigarren och så väntade dom på min buss med mig, och då träffade jag min saknade vän Miccis! Så på bussen hem så pratade vi lite, kul! Länge sen man träffade den tjejen! :D

Tack för dagen Joanna, du är underbar! Älskar dig! :D<3



Fika med familjehemsekreteraren! Hon var så söt, när jag skulle ta kortet så ställde hon vasen bredvid och sa "nu ser det fint ut!" haha :D



"jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl skit, hurra!" Nej men det var riktigt fint pyntat osv i jönköping! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback