trött och sliten..

Hej bloggen!

Har fått dagens motion idag känner jag. Efter att jag duschat och bytt om så gick jag en promenad och sedan kom jag hem och då var Magnus hemma! Han har vart bortrest med jobbet tror jag sen i måndags..? Så vi snackade lite om rökningen osv, ;) Sen skulle han skjutsa småbarnen till fotbollsträningen och så blev det konstigt osv osv lalala så jag tog min lillebrors cykel och cyklade som en galning efter grannpojken sen visade det sig att han fick skjuts iallafall.. så jag fick en tur i onödan. Fan vad jobbigt det var, och jag som är sjuk med.. hehe. Så nu ligger jag i sängen med mjukiskläderna igen och orkar verkligen ingenting.

Hur är det med er denna fina torsdag eftermiddag? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback