skriver av mig lite.

Herregud vad irriterad jag är på en viss sak. Tänker dock inte nämna något/några namn eller något. Men jag stör mig som f*n på att man säger en sak - och sedan gör helt tvärtom. Alltså, det är en sak mellan ER och inte MIG. Och det sjukaste är ju att en av er vågar stå för vad den säger, medans den andra inte gör det.

Ni "snackade ju ut om detta" när jag var med. Och sa klart och tydligt "vi pratar ut nu, säger exakt vad vi tycker om varann nu, så det inte blir något skitsnack sen" Sen blir det så iallafall. Sen är det såhär att det är två personer detta handlar om, eller typ två iallafall. Om man vill vara lite mer invecklad så är det 5 st som är inblandade, och en av dom är ju jag. Jag hamnar ju såklart i mitten, det är JAG som får ta "skiten" och jag vill inte vara någon j*vla skvallerkärring som säger till den ena vad den andra sagt och till den andra vad den ena har sagt. Alltså varför kan man inte bara ta sig ordentligt i kragen och våga säga vad man tycker till den personen det gäller istället för att berätta det till mig och sedan säga "lova att inte säga det till den andra". Klart som fan att man håller käften, visst. För jag pallar inte sprida saker vidare, men varför inte bara säga det till den personen det gäller istället för att komma till mig och böla.

Äsch vafan, nu tycker jag att du ska ta och rycka upp dig ordentligt, tänka igenom ordentligt vad du vill och sedan säga det till den andra och inte till mig.

Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Sofie.

HÅLLER MED DIG SOM FAN.

alltså, jag var ärligt, och jag har sagt det jag vill ha sagt, och nu skiter jag i vad hon tycker om mig, men ist för att snacka skit till dig kan hon säga de te mig tkr jag .. :/ vill inte att du ska vara drabbad, antingen kan hon hålla sin feta käft stängd eller så kan hon bara säga det till mig, som jag gjorde!

2010-05-11 @ 15:32:32
URL: http://sofierunnzells.blogg.se/
Postat av: sofie

Och syster. du är bäst ;o

2010-05-11 @ 15:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback