skoltrött som in i..

Nu blir det att stänga av datorn för min del, jag har ätit upp all min toblerone, *snyft*. Sita har somnat, och jag känner för att sova faktiskt.

Imorgon ska jag ha kvarsittning på morgonen så jag ska vara i skolan 8.30! Om jag är riktigt trött och inte pallar så börjar jag egentligen kl 10 så då kan jag gå på kvarsittningen någon annan dag.. på torsdag eftermiddag tex..? Oj det lät väldigt lockande.. nu ska jag nog sova på saken och får se om jag orkar gå upp kl 7 imorgon. Eller inte.. ÅÅÅH DET SKA BLI SÅ FÖRBANNAT SKÖNT MED SOMMARLOV! Slippa att bli tvingad till att gå upp tidigt och känna sig tvingad till att plugga.. fuck vad jag är skoltrött nu alltså. Och sen i höst blir det gymnasium med.. Zznark, får väl tänka positivt istället..

Iallafall! Nu säger jag godnatt och så hörs vi antingen kl 7 eller kl 8 imorgon! Puss på er. =) ♥


moi nu i sommar! Friii som en fågel! =D

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas du sover gott sötnos:)

2010-05-26 @ 00:31:44
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback