nu släcks det

Nu ska jag ta och stänga av datorn och släcka lampan. Vet inte riktigt vad klockan är, men antar att den är över tolv och då är det sängdags för dom som har skola. Dock har jag sovmorgon imorgon så jag ska inte gå upp förens strax innan åtta. Eller det vet vi ju aldrig, jag är ju alltid så trött på morgonen och ställer om klockan, hihi. Men jag börjar inte förens 9.40 så det är lugnt ändå. ;)

Imorgon kommer min älskling hem också! Så jag ska sova över hos honom imorgon, så det kommer bli en skön fredag tror jag. =) Slapp skoldag, marknad med Sita och sen sova hos sin baby, kan det bli bättre..? Hoppas bara att det är fint väder imorgon också, orkar inte regn som det var nu ikväll! Det åskade ju också, visserligen är det sjukt mysigt när man är inomhus, men det var inte så kul och gå till bussen och hem ifrån bussen i det vädret, hehe..

Men godnatt och sov sött alla, så hörs vi imorgon som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Evelina<3

Sv; nästa vecka helt klart <3

2010-05-21 @ 00:37:42
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback